Корисні поради водіям. Міфи про ремені безпеки.

Міф № 1: Ремінь у випадку аварії заважає швидко вибратися з автомобіля.

Дійсно, в ременях старої конструкції можна було заплутатися, але сучасні ремені знімаються лише одним дотиком до кнопки.

Міф № 2: На малій швидкості можна не користуватися ременями безпеки.

При зіткненні на швидкості 30 км/год ви не загинете, але отримаєте серйозні травми. А якщо зустрічний транспорт також їхав повільно і сумарна швидкість зіткнення буде становити вже 50 км/год – вага людини зросте до 3 тон! В цьому випадку не пристебнутий водій виб'є головою лобове скло і в дев'яти випадків із десяти загине.

Згідно із статистикою 80% усіх аварій стається при швидкості до 65 км/год. При цьому, людина, яка випаде з шостого поверху «зустрінеться» із землею на швидкості «усього» 60км/год.

До речі, швидкість 80 км/год відповідає падінню з 9-го поверху, 90 км/год – 12-го поверху, а вже 110 км/год відповідає падінню з 17-го.

Міф № 3: Пристебнутий пасажир може тримати дитину на руках.

Навіть при зіткненні на швидкості 30 км/год малюк вагою у 7 кілограм гарантовано вислизне з рук дорослого, оскільки на дитину буде діяти сила у 135 кг. Утримати таку вагу неможливо.

Міф № 4: При поїздці на невелику відстань ремені не потрібні.

Та ж сама статистика каже, що в 75% випадках смерть водія наступає в межах 40 кілометрах від початку руху. Навіть поїздка на сусідню вулицю може привести до ДТП, були випадки, коли люди попадали в аварію через 10 метрів з моменту початку руху.

Міф № 5: Пасажирам на задньому сидінні можна не пристібатися.

Це небезпечно не лише для пасажира, але і для водія. Навіть не пристебнута дитина, яка вилітає із заднього сидіння, може вбити водія. Крім того, не треба забувати про перевертання автомобіля – в цьому випадку альтернативи ременю безпеки немає.

Міф № 6: Саме безпечне місце в автомобілі – за водієм.

З одного боку статистика аварій це підтверджує, разом із цим самим безпечним місцем є середнє позаду. Звісно, якщо пасажир пристебнутий. В іншому випадку він має стовідсотковий шанс вилетіти через лобове скло.

Міф № 7: При аварії краще бути викинутим з машини.

Так, у людини, яка вилетіла з автомобіля є шанс зберегти життя – один із 100. Максимальна небезпека при аварії – удари об елементи салону. В разі втрати свідомості вже не має значення по який бік салону він опинився.

Міф № 8: Якщо в машині є подушки безпеки – пристібатися не обов'язково.

Цей міф запроваджений самими автовиробниками, які в 60-х і 70-х роках минулого сторіччя рекламували подушки, як замінники ременів.

У випадку аварії подушка безпеки «вистрілює» назустріч водію зі швидкістю 300 км/год – а це удар боксера-важковаговика! Але водій в той же час пересувається на зустріч подушці і саме ремінь безпеки не дозволяє водію зустрітися з подушкою занадто швидко. Подушка приймає голову і тіло тоді, коли повністю розкрилася і вже починає здуватися. Людина своїм тілом вижимає повітря з подушки через спеціальні отвори і таким чином пом'якшується удар об подушку.

Щоб контакт з подушкою був максимально акуратним не бажано сидіти занадто близько до керма, мінімальна відстань від керма до грудей водія складає 25 см.

Міф № 9: Ремінь безпеки у випадку аварії може травмувати людину.

Дійсно, ремінь може стати причиною травми, але тільки одного типу. Мова йде про пошкодження шийної частини хребта, оскільки при різкому гальмуванні тіло по інерції продовжує рухатися вперед. Крім того, ремінь може викликати опік, або пошкодити ключицю в разі неправильного його регулювання.

Але, порівняно із тими травмами, які отримує людина не пристебнута ременем, вказані травми не заслуговують уваги та не йдуть ні в яке з ними порівняння.

Міф № 10: Ремені безпеки незручні.

Це те ж саме, що стверджувати, що руками їсти зручніше, тому що потім не треба мити ложку. Насправді, звичку пристібатися в автомобілі треба виховувати ще з дитинства. В такому випадку у людини з'являється відчуття психологічного дискомфорту від відсутності ременя.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Строк дії посадових інструкцій

Наряд-допуск до роботи підвищеної небезпеки. Частина 2.

Корисні поради водіям. Як попередити напад.